Egipt zima 2018
Zimowy wypad do Marsa Alam zakończony sukcesem.

W marcu 2018 roku odbyła się wyprawa nurkowa zorganizowana wspólnie z naszym instruktorem i przyjacielem Piotrem. Uśmiechnięci oraz w bardzo dobrych nastrojach dotarliśmy na lotnisko w Katowicach. Temperatura tego dnia w Polsce wynosiła 5 st. lecz każdy z nas był już myślami nad wybrzeżem morza czerwonego podziwiając jego błękit skąpany w promieniach unoszącego się na horyzoncie słońca. Gdy wsiadaliśmy do samolotu jeszcze zaledwie kilka godzin dzieliło nas od słonecznej pogody, piaszczystych plaż oraz podziwiania bogactwa flory i fauny morza czerwonego

Celem naszej wyprawy był Egipt i należący do niego południowy rejon wybrzeża morza czerwonego w pobliżu miejscowości Marsa el Alam. Zaplanowaliśmy tygodniowy pobyt w tym 5 dni nurkowych (po dwa nurkowania dziennie) połączone z odpoczynkiem w 5 gwiazdkowym kurorcie z własną plażą zaledwie kilka metrów od lazurowo-turkusowo-niebieskich wód morza czerwonego.

Nurkowania na miejscu odbyliśmy wspólnie z miejscową bazą nurkową która zapewniła nam logistykę oraz pełne niezbędne wsparcie. Zgodnie z oczekiwaniami spotkaliśmy się z przyjacielskim klimatem i profesjonalną obsługą. Baza bardzo starała się zapewnić nam różnorodność i w każdym dniu odbyliśmy nurkowania w innym miejscu. Dzięki temu zobaczyliśmy różne rafy i mogliśmy podziwiać fascynujący podwodny świat południowego Egiptu w całej okazałości. Zobaczyliśmy piękne rafy koralowe oraz niezliczone gatunki kolorowych ryb. Podczas wyprawy niesamowitych wrażeń dostarczyło nam również nurkowanie kawernowe podczas którego wpłynęliśmy w głąb jednej z raf przez co mogliśmy doświadczyć emocji podobnych do tych jakie odczuwają nurkowie jaskiniowi. Po ukończonych nurkowaniach codziennie w godzinach popołudniowych wracaliśmy do kurortu więc każdy z nas miał jeszcze sporo czasu na relaks i odpoczynek korzystając z atrakcji tj. baseny oraz opcji all inclusive. Plan wyjazdu został jednym słowem zrealizowany w 100% i na pewno pozostanie jeszcze długo w naszej pamięci.

Piotrek, Wojtek i KrzysztofyJ dziękuję za wspólny super wyjazd który dostarczył wspaniałych doświadczeń i pozwolił naładować baterie na kolejne miesiące w bieżącego roku. Do zobaczenia na kolejnych wyprawach!

Miejsca do nurkowania Sharm

Wrak Thistlegorm

Morze Czerwone

Galeria zdjęć z wyjazdu

Aktualności
Norwegia 2020

Centrum Nurkowe Hitra

Subskrypcja
Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych. Więcej informacji w polityce prywatności.